Witaj w naszej Aptece Internetowej,
świeżej, pachnącej i całkiem nowej.
Zaczniemy więc najpierw od przedstawienia,
że dokonujesz zakupów w polskiej firmie bez obcego mienia.
Zarejestrowanej w Stargardzie pod numerem dwadzieśia jeden
I choć siedzibą naszą nie jest Wiedeń
Postaramy się zawsze doradzać kulturalnie,
fachowo, mądrze a ponad wszystko właściwie - naturalnie.
Internet stał się siedliskiem cudownych kuracji,
i choć trudno w nich szukać jakichkolwiek racji
z naszej strony polecamy zawsze źródła sprawdzone,
których osoby prowadzące są przez swoich pacjentów chwalone.
Szukaj zawsze skanu sprzedawcy pozwolenia
by zbyt przedwcześnie nie doznać z grobu zbawienia.
Kieruj się rozsądkiem, a nie obietnicami
choć cudowne kuracje czasem kuszą cenami.
By upragnione leki docierały sprawnie
Żebyś nie musiał się martwić gdy karton z przesyłką upadnie
Zapewniamy zawsze odpowiednie opakowanie
w których możesz być pewien, że nic się nie stanie.
Dokonane zakupy w ciągu 48 godzin wysyłamy,
a o każdym etapie przesyłki jesteś na bieżąco informowany,
aż do szczęśliwego zakończenia transakcji
oraz mamy nadzieję obopólnej satysfakcji.
Masz też możliwość odebrać osobiście zamówienie
a przy okazji zrealizować na recepcie od lekarza zlecenie,
Wtedy zapraszamy pod nasz adres stacjonarny
który mieści się na 11 Listopada w Stargardzie
Z żoną jesteśmy farmaceutami, magistrami.
Przez co fachowość rad gwarantujemy sami.
Popartą wiedzą z artykułów naukowych
Bodajże nie z pudelka czy portali randkowych.
REGULAMIN świadczenia usług i sprzedaży w
Aptece Internetowej aptekadyzurnastargard.pl
Obowiązuje od dnia 01.06.2018
§ 1
DEFINICJE
1. APTEKA INTERNETOWA aptekadyzurnastargard.pl (APTEKA, ADMINISTRATOR,) – prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG w Stargardzie pod adresem 11 Listopada 21A 73-110 Stargard nr telefonu: 508 903 299, adres e-mail; apt.dyzurna@gmail.com, NIP 617 208 91 76 REGON 321565802
2. HASŁO – to ciąg liter, cyfr i znaków, utworzonych samodzielnie przez Użytkownika w trakcie procesu rejestracji, niezbędny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania każdorazowego dostępu do Konta,
3. UŻYTKOWNIK/KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę o świadczenie Usługi elektronicznej (Użytkownik) lub Umowę Sprzedaży (Klient).
4. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025)
5. KONSUMENT (KLIENT) - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. KONTO (KONTO UŻYTKOWNIKA) – podstrona Portalu chroniona indywidualnym hasłem, na której gromadzone są informacje o Kupującym i dokonywanych przez niego zamówieniach
7. PORTAL – portal internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem www.aptekadyzurnastargard.pl,
8. PRODUKTY – produkty dostępne na Portalu, przy czym w Sklepie Internetowym można zakupić wyłącznie produkty takie jak: wyroby medyczne oraz środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego, produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne, a także produkty lecznicze wydawane bez przepisu lekarza, a produkty lecznicze wydawane z przepisu lekarza („na receptę”) mogą zostać wydane tylko w aptece stacjonarnej. Produkty oferowane w Aptece są nowe, fabrycznie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu. Produkty posiadające uszkodzone opakowanie, które zostały z tego powodu przecenione, opatrzone są odpowiednią informacją.
9. REGULAMIN – niniejszy regulamin, który jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123)
10. REJESTRACJA – jednorazowa nieodpłatna czynność, polegająca na utworzeniu przez Użytkownika Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Portalu.
11. KARTA PRODUKTU - pojedyncza podstrona Apteki Internetowej zawierająca informacje o produkcie, takie jak: opis, skład wg INCI, producent, refundacja, właściwości, przeznaczenie, stosowanie, dawkowanie, uwagi. Prezentowane na karcie produktu opakowania mają wyłącznie charakter poglądowy i w zależności od aktualnie oferowanych przez producenta opakowań, mogą się różnić wyglądem w rzeczywistości od umieszczonych na karcie produktu. Informacje zawarte mają wyłącznie charakter informacyjny i przed użyciem produktów leczniczych należy zapoznać się z ulotką, zawierającą przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowania, oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany może zagrażać życiu i zdrowiu.
12. KOSZYK - lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
13. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Kupującego określające w szczególności jednoznacznie rodzaj i ilość produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
14. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży na odległość zawierana za pośrednictwem Portalu.
15. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Portalu.
16. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 poz. 683).
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Portalu przez Użytkowników oraz zasady zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Apteki Internetowej.
2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Klienta, będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, w tym w szczególności kodeksu cywilnego, zastrzeżeniem, że w ramach sprzedaży wysyłkowej produktów leczniczych nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. (Dz. U. z 2019 r., poz. 134).
3. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z przepisami prawa, pierwszeństwo mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
4. Usługi świadczone za pośrednictwem Portalu są usługami świadczonymi drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2019 r. poz. 123).
5. Administrator będzie kontaktował się z Klientem za pomocą wiadomości e-mail przesyłanych na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta na Portalu i wiadomości zamieszczane na Koncie Klienta.
6. Użytkownik może się kontaktować z Administratorem Apteki Internetowej za pomocą bezpłatnej infolinii pod numerem: 508 903 299, poczty elektronicznej kierując wiadomości e-mail na adres: apt.dyzurna@gmail.com a także pocztą na adres: Apteka Dyżurna ul. 11 Listopada 21A, 73-110 Stargard.
7. Apteka Internetowa prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną na rzecz Konsumentów, w tym także wysyłkową sprzedaż produktów, w tym produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza. Apteka nie prowadzi wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych wydawanych z przepisu lekarza (na receptę).
8. Apteka Internetowa ma prawo odmowy sprzedaży produktów, w przypadku: uzasadnionego podejrzenia, że produkt może być wprowadzony do dalszego obrotu lub wykorzystany przez Kupującego w prowadzonej przez niego działalności gospodarczej Kupującego.
9. Do skorzystania z Portalu i Sklepu internetowego niezbędne są: urządzenie podłączone do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub Firefox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Apteki jest responsywna i dynamicznie dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu.
10. Korzystając z Portalu Apteki Internetowej klient zobowiązuje się do:
• Przestrzegania Regulaminu, Zasad zwrotów i reklamacji oraz zasad prawa odstąpienia oraz powszechnie obowiązującego prawa
• korzystania z Apteki Internetowej w sposób zgodny ogólnie przyjętymi zasadami korzystania z sieci Internet (Netykieta)
• podawania danych zgodnie z prawdą
• niewprowadzania w Portalu treści prawem zabronionych, takich jak np. propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich
11. Korzystanie z Portalu i usług jest dla Klientów nieodpłatne.
12. Jeżeli producenci produktów udzielają gwarancji, Klient wraz z produktami otrzymuje kartę gwarancyjną zawierającą zasady odpowiedzialności gwarancyjnej producenta.
§ 3
ZAMÓWIENIA
1. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest wypełnić i wysłać prawidłowo wypełniony elektroniczny formularz zamówienia udostępniony na Portalu.
2. Dla przyjęcia zamówienia do realizacji niezbędne jest podanie przez Klienta wszystkich informacji wymaganych w formularzu zamówienia.
3. Apteka oświadcza, iż w związku z zamówieniem kontaktuje się z Kupującym lub odbiorcą zamówienia za pośrednictwem konta użytkownika (w panelu wiadomości), poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
4. Zamknięcie zamówienia następuje poprzez potwierdzenie zamówienia (wybranie opcji, pola – „zamawiam”) a w przypadku zamówienia w formie sprzedaży wysyłkowej potwierdzenia zamówienia wraz z obowiązkiem zapłaty (opcji, pola – „zamawiam i płacę”).
5. Po zamknięciu zamówienie nie może zostać połączone z innym zamówieniem ani nie można wprowadzać zmian w zamówieniu.
6. Umowa sprzedaży pomiędzy Apteką z Klientem zostaje zawarta w chwili zamknięcia zamówienia.
7. Apteka niezwłocznie informuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o terminie realizacji zamówienia na koncie Klienta (panel: status zamówienia) i/lub pocztą elektroniczną na podany adres e-mail.
8. Skompletowanie zamówienia i wysyłka produktów następuje nie później niż w ciągu 1-3 (od jednego do trzech) dni roboczych licząc od: zaksięgowania wpłaty za zamówienie dokonanej za pośrednictwem szybkiego przelewu internetowego Przelewy24, przelewu tradycyjnego lub od momentu złożenia zamówienia – w przypadku wyboru płatności „za pobraniem”.
9. Apteka może odmówić realizacji części albo całości zamówienia w sytuacji, gdy:
• formularz wypełniony przez Klienta nie został wypełniony poprawnie i nie został poprawiony lub nie można nawiązać kontaktu z Klientem na dane kontaktowe przez niego wskazane
• zamówiony produkt został wycofany z obrotu lub wstrzymany w obrocie na terenie kraju (np. w sytuacji wstrzymania wadliwej lub stwarzającej zagrożenie partii produktów/leków) po złożeniu zamówienia
• realizacja zamówienia spowodowałaby naruszenie przepisów prawa w zakresie prowadzenia obrotu detalicznego produktami leczniczymi i bezpośredniego zaopatrywania ludności w produkty lecznicze;
10. W przypadku odmowy realizacji zamówienia lub obiektywnej niemożliwości realizacji zamówienia (niezgodność stanów magazynowych bądź uszkodzenie towaru), Apteka niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta drogą elektroniczną lub zamieszczając informację na Koncie Klienta w zakładce „status zamówienia” i zwróci Kupującemu uiszczoną płatność.
§ 4
PŁATNOŚCI
1. Cena podana w karcie produktu, wyrażona w PLN, jest ceną wiążącą Klienta przy składaniu zamówienia i jest to cena brutto.
2. W podaną cenę Produktu nie jest wliczony koszt dostawy. Klient jest zobowiązany pokryć koszt dostawy.
3. Koszty dostawy wskazane zostały na Portalu w zakładce „Cennik dostawy/Koszty dostawy”.
4. Klient ma prawo wyboru sposoby zapłaty spośród poniżej wskazanych:
a) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Apteki prowadzony przez Santander Bank Polska o numerze 16 1050 1559 1000 0092 0095 9311
b) szybkim przelewem internetowym (Przelewy24 zgodnie z obowiązującym Regulaminem tej usługi)
c) „za pobraniem” przy odbiorze przesyłki (zgodnie z cennikiem przewoźnika)
5. W przypadku określony w pkt 5 lit. a - Klient zobowiązany jest dokonać zapłaty za zamówienie oraz dostawę w terminie 5 (pięciu) dni od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia.
6. W przypadku określonym w pkt 5 lit. c - płatność za zamówienie następuje w momencie doręczenia zamówienia.
7. W przypadku braku dokonania płatności w określonym terminie zamówienie zostanie anulowane, o czym Kupujący zostanie poinformowany na koncie Klienta (zakładka status zamówienia) oraz drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
§ 5
DOSTAWA TOWARÓW
1. Sposób odbioru zamówienia Klient wskazuje w formularzu podczas składania zamówienia.
2. Możliwe formy odbioru zamówienia to:
a. za pośrednictwem firmy kurierskiej, działającej na zlecenie apteki
b. odbiór osobisty pod adresem: Apteka Dyżurna, ul. 11 Listopada 21A, 73-110 Stargard
3. W przypadku wyboru opcji dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, do wartości zamówienia doliczany jest koszt dostawy według cennika umieszczonego na Portalu w zakładce „Dostawa”.
4. Termin dostawy zamówienia wskazany zostanie odpowiednio przy każdej z form dostawy określonej w ust. 2. Przez liczbę dni należy rozumieć dni robocze.
5. W przypadku niemożliwości doręczenia Zamówienia z winy Klienta, Apteka zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami nieskutecznego doręczenia zgodnie z cennikiem dostaw, wskazanym w zakładce „koszt dostawy”.
6. Klient zobowiązany jest przy odbiorze zamówienia sprawdzić stan przesyłki. Wszelkie uszkodzenia przesyłki powinny być natychmiast zgłoszone na piśmie (np. protokół spisany z kurierem) i zgłoszone Aptece.
7. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki z zamówieniem z powodu jej uszkodzenia, Apteka po przetworzeniu informacji o uszkodzonej przesyłce skompletuje nowe zamówienie i ponownie wyśle ją na adres Klienta.
8. W przypadku niedoręczenia przesyłki z winy przewoźnika (firmy kurierskiej, poczty) Apteka zwróci Klientowi płatność w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o niedostarczeniu zamówienia.
§ 6
REKLAMACJE I ZWROTY
1. Zgodnie z regulacją art. 68 ust. 3k oraz 3l ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 499) produkty lecznicze, wyroby medyczne i środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego nie podlegają zwrotowi/reklamacji.
2. Zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.
3. Pozostałe produkty takie jak np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne podlegają zwrotowi wyłącznie w stanie nie wskazującym na użycie produktu.
4. W przypadku niewykonania umowy zgodnie ze złożonym przez Klienta zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości lub dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji.
5. Zwroty i reklamacje mogą zostać zgłoszone
a) w formie pisemnej – pocztą na adres korespondencyjny: Apteka Dyżurna, ul. 11 Listopada 21A, 73-110 Stargard
b) poprzez wysłanie wiadomości e-mai na adres: apt.dyzurna@gmail.com
c) telefonicznego na numer infolinii: 508 903 299
6. Reklamacje i zwroty są rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia żądania. W braku ustosunkowania się przez Aptekę we wskazanym terminie uważa się, że żądanie uznano za uzasadnione.
e) W przypadku zwrotu zgłoszonego w formach wskazanych ust. 1 pkt a, b i c Konsument powinien niezwłocznie odesłać zwracany produkt wraz z formularzem zwrotu na adres: Apteka Dyżurna ul 11 Listopada 21A, 73-110 Stargard.
7. Po otrzymaniu oświadczenia o reklamacji/zwrocie Apteka niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu reklamacji zwrotu do rozpatrzenia – pocztą elektroniczną na podany adres e-mail i/lub w panelu status zamówienia na Koncie Klienta.
8. Po rozpatrzeniu reklamacji Apteka wymieni wadliwy Produkt na inny o tych samych parametrach (dawka, ilość) bądź zwróci Klientowi zapłaconą cenę w sposób, w jaki dokonał on płatności za zamówienie bądź w inny sposób wskazany w formularzu reklamacji.
9. Po rozpatrzeniu zwrotu Apteka zwróci Klientowi zapłaconą cenę w sposób, w jaki dokonał on płatności za zamówienie bądź w inny sposób wskazany w formularzu zwrotu. W przypadku płatności "za pobraniem" zapłacona kwota zwracana jest na podane przez klienta konto bankowe.
10. Apteka może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§ 7
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Konsumentowi przysługuje, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 134)
2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został umieszczony na końcu dokumentu. Oświadczenie może także zostać złożone w formie pisemnej i wysłane pocztą na adres korespondencyjny: Apteka Dyżurna, ul. 11 Listopada 21A, 73-110 Stargard albo w formie elektronicznej poprzez przesłanie oświadczenia (lub wypełnionego formularza) poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail: apt.dyzurna@gmail.com. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: dane konsumenta, numer zamówienia, nazwę produktu, datę odbioru zamówienia oraz sposób dokonania zwrotu płatności (np. automatycznie na konto, z którego wpłynęła wpłata – Przelewy24, przelew tradycyjny na wskazany rachunek bankowy).
4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy lub inny, jeżeli taki został podany w złożonym oświadczeniu) / na Koncie w panelu klienta/ otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. Po otrzymaniu oświadczenia o reklamacji bądź zwrocie.
6. W przypadku odstąpienia umowę uważa się za niezawartą.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Aptece lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Aptekę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
9. Apteka niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 ustawy o prawach konsumentów.
10. Apteka dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności 'za pobraniem', zwrot zapłaty następuje na wskazane przez Klienta konto bankowe.
11. Apteka może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Apteką Internetową nie dotyczy produktów:
• mających krótki termin przydatności do użycia, jeśli Apteka informowała Klienta przy składaniu zamówienia;
• które po dostarczeniu w zapieczętowanym opakowaniu zostały otwarte, oraz których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych; (np. kosmetyki, suplementy diety, pieluszki, smoczki, urządzenia takie jakie: inhalatory, nebulizatory, laktatory)
• będących produktami leczniczymi, środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobami medycznymi.
§ 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Apteka zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Klienta korzystającego z Portalu obowiązuje Regulaminu w wersji aktualnej na dzień złożenia zamówienia. Klient każdorazowo składając zamówienie potwierdza akceptację warunków Regulaminu.
2. Apteka informuje o możliwości rozwiązywaniu sporów konsumenckich i reklamacji drogą elektroniczną , za pośrednictwem unijnej platformy ODR dostępnej pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr.